21 cze 2016

108. Nowy Rozdział : Never Let Me Go



Autorka opowiadania - Ola Mirosia.


- Zamknij się!-Fred spojrzał na brata, a ten uśmiechnął się.- No nic powracając do tej książki. Uważam, że marnujesz czas. Jeśli chcesz już marnować czas to marnuj go ze mną. - powiedział.
- Chce wiedzieć jak się skończy. -próbowałam odzyskać swoją własność.
- Ten jak on miał, Billy? Tak, ten przyjaciel Charliego zabije ich, a na końcu siebie.- powiedział to, kiedy udało mi się wyrwać mu książkę. Spojrzałam na niego spod byka, a Lee i George wybuchli śmiechem. Wypuściłam powietrze z ust i położyłam książkę na stoliku.
- No dobrze to, co tak właściwie mam z tobą robić?- spojrzałam na niego.
- Nie wiem, chciałem, żebyś na mnie zwróciła uwagę. -zaśmiał się, a ja myślałam, że go zabije.


Kategoria : Fanfiction.