25 cze 2016

116. Nowe opowiadanie : Everything is because of.



Autorka opowiadania - Ariel21.



Opis opowiadania :
Stałam przed budynkiem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika i rozmyślałam o tym, że od jutra rozpoczynam drugi rok nauki na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Byłam zadowolona z drogi, którą obrałam. Lubiłam ekonomię, a moim największym marzeniem była praca, w której miałabym kontakt z ludźmi. Prywatnie byłam nieśmiała, ale w interesach, że się tak wyrażę, zmieniałam się w rekina.
Spytacie dlaczego wybrałam ekonomie, a nie na przykład polonistykę albo filologię niemiecką? To całkiem proste! Kocham analizy, plany i wszystko, co daje nam poczucie pewnej stabilizacji.
Co z miłością w moim życiu? Wstyd się przyznać, ale nadal jej nie ma. Mam 22 lata, a jestem sama jak palec. No może nie tak do końca sama. Mam przecież przyjaciółkę, którą kocham ponad wszystko – Natalię. Jest szalonym świrem, na którego zawsze mogę liczyć…
Na poliku poczułam uderzenie pierwszej kropli deszczu. Podniosłam głowę i spojrzałam w niebo, na którym kłębiły się gęste, szare chmury. No tak, w końcu to koniec września. Westchnęłam, poprawiłam torebkę na swoim ramieniu i zawróciłam z powrotem do swojego domu. Zobaczymy, co przyniesie jutro…



Kategoria : Romans.