4 lip 2016

127. Nowy Rozdział : List na Zgodę.



Autorka opowiadania - Sight.



 "— Wygląda na to, że nie żartowałaś z tym wyjazdem — usłyszałam za sobą nagle smutny głos i podskoczyłam. Tak bardzo pochłonęły mnie myśli, że mój mózg nawet nie odnotował, iż ktoś wszedł. Odwróciłam się na pięcie i moja twarz niespodziewanie znalazła się kilkanaście centymetrów od twarzy Stefana. Do moich nozdrzy od razu dobiegł intensywny zapach perfum, który tak lubiłam. Stefan utkwił wzrok w mojej osobie i nagle poczułam, że zna wszystkie moje słabości i lęki. Włosy miał rozwichrzone i wyglądał trochę jak łobuz z czasów liceum, za którym uganiały się wszystkie dziewczyny. Lewy kącik ust uniósł lekko do góry, jak zwykł to robić i czekał na moją reakcję.
— Nie ma sensu żartować z poważnych spraw — odparłam beznamiętnie i odsunęłam się nieco. — Kawy, herbaty? — zapytałam, zachowując ostatki gościnności.
— A może właśnie czasem trzeba to robić? Żeby nie dać się zwariować. Świat i tak jest już zbyt poważny. — Mrugnął do mnie, ignorując zadane pytanie."


Kategoria : Fanfiction.