11 lip 2016

138. Nowy Rozdział : List na zgodę.




Autorka opowiadania - Sight.




"Nagle rozległ się potężny huk, aż podskoczyłam w miejscu ze strachu. Na dworze wciąż szalała burza, piorun musiał uderzyć bardzo blisko. Po kilku sekundach poczułam smród, jakby coś się paliło. Z przerażeniem skierowałam wzrok w stronę białych schodów prowadzących do góry. Moment później stałam już na ich szczycie i obserwowałam z niemocą, jak poddasze powoli zajmuje się ogniem. Płomienie sięgały wysoko, niszczyły wszystko, co napotkały na swojej drodze. Osmalały biel ścian, ich nasycone kolory połykały kolejne przedmioty. Wszystkie wspomnienia związane z tym domem naraz przeleciały mi przed oczami i potrzebowałam chwili, by wyrzucić je z siebie i zareagować. Rozkaszlałam się. Wydzielany tlenek węgla powoli zaczynał palić moje gardło, powodując coraz większe problemy z oddychaniem. Musiałam się wydostać i zadzwonić po pomoc. W nadnaturalnym tempie, nadal kaszląc, zbiegłam na dół, chwyciłam wszystkie rzeczy, które i tak miałam ze sobą zabierać i opuściłam dom. Wezwałam straż pożarną, ze łzami w oczach patrząc, jak pożar ogarnia dach. Kiedy mówiłam o nowym starcie, naprawdę nie miałam na myśli tego. Chciałam wyjechać, zostawić za sobą wszystko, ale nie patrzeć, jak płonie miejsce, w którym się wychowałam. Po prawym policzku pociekł mi strumyk łez."


Kategoria : Fanfiction.