30 lip 2016

157. Nowy rozdział : List na zgodę.





Autorka opowiadania - Sight. 




Odwróciłam się i zderzyłam z silnym torsem jakiegoś mężczyzny. Automatycznie zaczęłam go przepraszać, podnosząc jednocześnie torbę, która spadła mi z ramienia. Wtedy usłyszałam znajomy głos:
― Caroline?
W lekkim szoku uniosłam głowę do góry i spojrzałam na mężczyznę. Jego zielone oczy na chwilę mnie pochłonęły, ale tylko na momencik.
― Aaron? ― Moje zdziwienie było równie wielkie, co jego.
― Myślałem, że zostałaś w Mystic Falls ― powiedział, a kiedy moje usta już się rozwarły, by coś odpowiedzieć, natychmiast kontynuował. ― Plotki szybko się rozchodzą. Przykro mi z powodu pożaru Twojego domu.
Wzruszyłam ramionami.
― Nie zamierzam już do niego wracać. Ale faktycznie trochę szkoda, teraz na pewno już go nie sprzedam. ― I tak nie zamierzałam, ale tego nie musiał wiedzieć. ― A Ciebie co tutaj sprowadza?
― Interesy. Jak zawsze. ― Uśmiechnął się zawadiacko. Był naprawdę przystojny i pewnie pożądały go dziesiątki kobiet.




Kategoria : Fanfiction.