20 sie 2016

192. Nowy Rozdział : No Way Out.






Autor opowiadania : Edi.



Nigdy nie przejmowałem się tym co o mnie mówią. O mnie nie, ale kiedy rozpowiadano plotki o Jasmine...

Jasmine Winston, blondynka o chudej talii i promiennej twarzy. Miała falowane, gęste włosy i zawsze lekko różowe usta. Uśmiechała się cudownie, zwłaszcza w mojej obecności.

Zostawiłem ją i jej wspomnienie w starym życiu, ale coś każe mi przywołać jej twarz.

Nie, to nie tęsknota. Ale przy tej dziewczynie przeżywałem ekstazę. To uczucie gdy spadasz, ciągnięty w dół przez ludzi nieprzyjaznych tobie, a ona daje ci skrzydła. 

Albo gdy przytula sie do ciebie, gdy jesteś pijany. Nie krzyczy, nie poucza, tylko pozwala spokojnie wrócić do życia. 

Albo gdy muska twoją ręke, gdy siedzicie razem w opuszczonej fabryce, paląc fajki po seksie.

Tak, te wspomnienie sprawiają że sie uśmiecham. Pod nosem, by nie zwracać uwagi. Ale rozświetlają ten durny świat w którym sie znalazłem. 

Ludzie nas zabili. Ich zazdrość, przez nią Jasmine sie poddała. Odeszła, żeby mnie nie ranić. Kiedy ja wzrastałem w siłe, aby odepchnąć tych debili, ona sie im poddała.


Kategoria : Młodzieżowe.