4 sie 2016

173. Nowy Rozdział : Suffer.





Autor opowiadania - Edi.




Zbliżała się 18, jednak dzień nie był zbyt słoneczny i już robiło się ciemno. Zachmurzone niebo pokrywało cały sufit świata. 

Będąc znudzoną, zadzwoniłam do przyjaciółki. Czas dłużył się niemiłosiernie.

- Cześć Ally, tu Hope - powiedziałam, przerywając ciszę panującą w busie.

- No, siemka. Co tam? 

- Słuchaj, przepraszam za to jak cie potraktowałam pod szkołą. Może wynagrodzę ci to dziś wieczór?

- Co masz na myśli, wredna irytująca suko? - Spytała Ally, z sarkazmem. 

- Mam na myśli impreze. Musiałabyś wpaść do Chrisa - powiedziałam, spodziewając się zmiany jej nastawienia do mnie. 

- Wiesz... - Ally zamilkła, jednak aj wiedziałam co powie - Wiesz, że go nie lubie.

Tak, wiem to. Ona jest normalną dziewczyną, a większość moich znajomych to ludzie spod ciemnej gwiazdy. 

- Daj spokój, idiotko... Jest naprawde spoko. I przystojny... - pod koniec zdania zmieniłam ton, licząc że to ją przekona. 

- Zastanowie się, Hope. Nie zdziw się jeśli odmówie - powiedziała dość zdecydowanie.

- Ehh... Za dwie godziny pod domem Chrisa - Zakończyłam połączenie, mając grymas na twarzy.




Kategoria : Młodzieżowe.