31 sie 2016

200. Nowy Rozdział : List na zgodę.




Autorka opowiadania - Sight.



Naczynie postawiłam na podłodze z dala od przedmiotów, które łatwo mogłyby się zająć ogniem, a następnie drżącą ręką ułożyłam w nim kartkę. Po krótkiej chwili jej róg zaczął pożerać nasycony czerwienią płomień. Było w tym coś majestatycznego, pięknego. W skupieniu patrzyłam, jak z listu zostaje tylko popiół, czując przy tym swoisty rodzaj ulgi. Ale nie było to oczyszczenie, jakiego oczekiwałam. Spodziewałam się resetu wszystkich uczuć, które siedziały gdzieś głęboko we mnie, czekając na idealny moment, by znów dać o sobie znać. Dostałam natomiast ściereczkę, która ściągnęła tylko kurz starego życia z powierzchni. Wcale nie czułam się uwolniona od tego, co zdarzyło się jakiś czas temu ― czułam raczej, jakby ktoś poluzował sznur, który nas dzielił. Czy było to dobre, czy złe, miało się dopiero okazać."


Kategoria : Fanfiction.