31 sie 2016

201. Nowy Rozdział : Dwadzieścia lat przed jutrem.




Autorka opowiadania - Monemi.




— Cały czas się wściekasz za tę kąpiel przeciw pchłom? — Może zamienienie Blacka w psa i lewitowanie go do wanny pełnej piany nie było najmilszą rzeczą, jaką robi się przyjacielowi, ale bez przesady… James podrapał się po brodzie, zastanawiając się, co ugryzło dziś Syriusza, który po prostu zaprzeczył ruchem ręki.
— Mia krzyknęła, kiedy mnie zobaczyła.
— I o to chodzi? Łapo, ja też bym się nieźle przeraził, gdybym zobaczył cię nago — wyznał z udawaną powagą, poprawiając okulary.
— Ostatnio jak sprawdzałem, to Mia była zachwycona moim ciałem — pochwalił się. Jego usta wygięły się w szelmowskim uśmiechu. — Ale to nie było to — wyznał po chwili, momentalnie strapiony. — Ona wyglądała, jakby mnie nie poznała. — Hermiona przez te sześć lat patrzyła na niego różnie: raz jak rozwścieczony hipogryf, raz niczym bazyliszek, aczkolwiek nigdy nie tak, jak kilka minut temu.



Kategoria : Fanfiction.