3 wrz 2016

162. Nowe opowiadanie : Podążaj za wyobraźnią, ona zaprowadzi Cię do najpiękniejszych miejsc.




Autorka opowiadania - Kiwi.




Opis opowiadania :
Masz wyobraźnię - wykorzystaj to!
Nie bój się wyrażać siebie w jakikolwiek sposób. Ja wyrażam siebie i przelewam swą bujną wyobraźnię na klawiaturę komputera, telefonu, bądź tabletu - zależy które z nich mam pod ręką w przypływie weny. Tematyka? Sci-fi, Star Wars - ukochana saga z dzieciństwa, przez te trzy lata mej "internetowej kariery", doprowadziła mnie do pewnego sukcesu. Cały czas poznaję moją osobę i codziennie sama siebie zaskakuję. Trudno nade mną nadążyć. Ale może ty spróbujesz podjąć się zadania złapania mnie i poświęcisz trochę czasu na czytanie moich opowiadań Star Wars, myśli i sentencji? Może sami nabierzecie odwagi by jakoś się wyrazić i spojrzeć w głąb swej duszy?
Czytaj uważnie opowiadania! Żadne zdanie nie jest napisane przypadkiem.
Cześć, jestem Kiwi i zapraszam cię na podróż w labiryncie moich zawiłych myśli :)



Kategoria : Zbiory opowiadań.