22 wrz 2016

244. Nowy rozdział: When i see your face.





Autor opowiadania - Edi.



Po kilku godzinach spędzonych w tym pokoju, skręciliśmy cały regał z jasnego drewna, stolik nocny, dwie osobne szafki i dużą szafę z lustrem. Sądząc po wyposażeniu pokoju, Lizzy zabawi tu dość długo.
Co więcej, gdy skręcaliśmy meble, ona cały czas siedziała na wersalce. Niby robiła coś na laptopie, ale ciągle zerkała na nas i zagadywała, gdy rozmawialiśmy na interesujący ją temat.
Na mojej twarzy cały czas gościł uśmiech. Czasem, specjalnie, szeroko sie uśmiechając patrzyłem w jej stronę.
Przyciągała mnie do siebie, naprawde. Niczym amfetamina dla ćpuna, niczym światło dla muchy - tym była dla mnie.
Moim narkotykiem który tak bardzo chciałem wziąć.


 
Kategoria: Fan Fiction.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz