25 wrz 2016

248. Nowy rozdział: The Story Of New Generation.





Autorka opowiadania - Susan Kelley.



Odwróciliśmy się. Staliśmy w ogromnej sali. Nie przesadzam. Sufit był na wysokości przynajmniej piętnastu metrów, a ściany groty znikały w ciemności. Na środku stał wielki kocioł, a pod nim płonęło wielkie ognisko. Było ciemno i cicho. Za cicho.
— Zostańcie tu — rozkazał Sammy, a sam ruszył naprzód. Chciałam dać mu mój miecz, ale głos uwiązł mi w gardle.
Chłopak zrobił kilka kroków w stronę kotła i rozejrzał się naokoło.
— Chyba czysto — stwierdził. — Tylko po co tu ten kocioł?
Nagle z ciemności wyleciała strzała, trafiając Sammy'ego w brzuch. Chłopak krzyknął i zgiął się w pół.
— SAMMY! — wrzasnęłam i rzuciłam się do przodu.
Ktoś (albo coś) chwycił mnie za ramiona i pociągnął do tyłu. Zaczęłam się szarpać i kopać na oślep. Nie mogłam jednak trafić przeciwnika. Po chwili poczułam uderzenie w tył głosy i osunęłam się na podłogę. 



Kategoria: Fan Fiction.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz