22 paź 2016

275. Nowy rozdział: When i see your face.





Autor opowiadania - Edi.



- Wiesz, że każdy ma jakieś tajemnice,nie? - Mówiąc to, wkładała papierosa do ust. Damn, nawet nie wiedziałem że pali.
I wygląda z tym szlugiem cholernie seksownie.
Gapiłem się na nią dłuższą chwilę z uczuciem gorąca rozchodzącym sie po moim ciele.
- No, tak - powiedziałem, słysząc nagle tą cisze między nami.
Dźwięk otwieranego Zippo przywrócił mnie do rzeczywistości, wyprostowałem się nagle, gdyż cały czas nachylony, gapiłem sie na nią jak w obrazek.
- Zamierzam pokazać ci jedną z moich - powiedziała, wyjeżdżając z parkingu. Wyglądała jak niegrzeczna dziewczynka, z papierosem w ustach i za kółkiem czarnej fury.
Wyjechaliśmy na ulicę, kierując się jedną z głównych dróg. Znałem ją, jeżdżę tędy autobusem.  



Kategoria: Fan Fiction.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz