29 paź 2016

282. Nowy rozdział: Dark And Light Inspirations.





Autorzy opowiadania - Hebe Agotho, Julia Ziemba.



Pchnąłem lekko, ledwo trzymającą się na zawiasach furtkę i ruszyłem ku starym, drzwiom. Chwilę później byłem w mieszkaniu. Było to dosyć małe mieszkanie, składające się z sypialni, kuchni i łazienki. Sypialnia służyła nam też jako jadalnia i salon.
Właściwie nic tutaj nie zmieniliśmy od kąt się tu wprowadziliśmy.
Białe ściany pokryte w niektórych miejscach grzybem nie miały żadnych ozdób, tak samo podłoga zrobiona, w sypialni z starych, porysowanych desek a w łazience z potłuczonych kafelek miały dużo do życzenia.
Mimo to starałem się zawsze o to żeby panował tu porządek a uwierzcie mi z Samem jest to wyjątkowo trudne!
Położyłem ostrożnie Celine na moim łóżku po czym zdjąłem jej buty. Uniosłem brwi zaskoczony. Rzadko kiedy widzi się skarpetki w kaczuszki i gwiazdki.



Kategoria: Przygodowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz