29 paź 2016

283. Nowy rozdział: Just move on.





Autorka opowiadania - Yuki Boshi.



Każdy wybrał sobie miejsce, dostał kawałek gliny i zaczęła się nasza przygoda z garncarstwem. Najpierw pokazał nam jak powinno się nałożyć glinę na toczek kolejne było centrowanie a po nim wyciąganie i zgniatanie stożka. Gdzieś po którymś z kolei punkcie zgubiłam się i nie znalazłam drogi powrotnej. Coś czuję, że ta lekcja się przeciągnie. Naciskam po nałożeniu nogi na ten dziwny napęd i glina uczy się latać, dosłownie. Jestem cała w niej umazana i dziękuję tej mocy z góry, że nikt nie oberwał no może prócz mnie i Caspara, który właśnie szedł w moim kierunku. Głupek zaczyna się śmiać jak jakaś hiena, a ja wyglądam pewnie jak burak. Niech mnie ziemia połknie.



Kategoria: Romans.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz