1 lis 2016

291. Nowy rozdział: Dark And Light Inspirations.





Autorzy opowiadania - Hebe Agotho, Julia Ziemba.



Fryderyk otworzył wytrzeszczył oczy.
- Sam? Co ty chcesz zrobić?! - Sam go zignorował.
Przeszedł obojętnie obok brata i skierował się to sypialni. Po chwili wyszedł trzymając małą torbę.
- Sam! - krzyknęłam.
Nie zareagował. Chciałam go szturchnąć, uderzyć, cokolwiek! Byleby się zatrzymał. Najwyraźniej taki sam ma plan Fryderyk. Rzucił się na brata krzycząc :
- NIE MOŻESZ NAS ZDRADZIĆ!
Sam zrobił szybki unik a Fryderyk uderzył o ścianę i padł nieprzytomny. Z moich ust wydarł się zduszony krzyk. Podbiegłam do omdlałego chłopaka, po czym spróbowałam go ocucić.
- Jak mogłeś?! Pomóż mi! - powiedziałam patrząc na Sama.
Zobaczyłam w jego oczach gamę emocji, która po chwili zniknęłam znowu zastąpiona chłodem. Wyszedł szepcząc:
- Po co być dobrym jak nie ma dla kogo?



Kategoria: Przygodowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz