11 lis 2016

296. Nowy rozdział: Dark And Light Inspirations.





Autorzy opowiadania - Julia Ziemba, Hebe Agotho.



Fryderyk wstał i poklepał mnie otwartą dłonią po plecach.
- Pójdę zaparzyć herbaty.
Pokiwałam głową i opadłam na kanapę. Spod moich zmrużonych powiek, zaczęły spływać łzy. Kapały po moich policzkach, muskając skrzydełka nosa. Sunęły po ustach, jak spieniona woda w wodospadzie, z brody spadały na obojczyki i zostawiały mokre ślady na czarnym obiciu kanapy.
Choćby nie wiem co, muszę odnaleźć Sama i przemówić mu do rozumu.
Żeby nie wyjść na jakąś uciekinierkę, znalazłam w pokoju skrawek kartki i wypisujący się długopis i napisałam krótką wiadomość dla Fryderyka.

Moje serce mówi mi, że mam to zrobić.
Nie wiem, czy wybaczysz mi to, co zrobię, ale idę po Sama.
I wrócę albo z nim, albo w ogóle.



Kategoria: Przygodowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz